Úžasné Escape (Stupendous Escape)

Hrál: 247 Krát
Please login or register to add this game to favorite.
Sdílet se svými přáteli
Úžasné Escape: Ohromný únik je zajímavý bod a klepněte na typ nový prostor uniknout hra vyvinutá společností ENA hry zdarma. Předpokládejme situaci, že jste usnul a ve snu viděl jsi sám v domě, kde byli ubytováni. Jak budete muset utéct z toho domu co nejdříve, než něco, co vám ve spánku. Podívejte se na stopy a zjistit, hádanky, potřebné k nalezení potřebné předměty k útěku. Jak člověk dobré rozhodnutí vytváření kapacit, je si jistý, že se vám podaří najít potřebné objekty a řešení puzzle. Máte větší vzrušení a zábavy hrát escape hry denně. Hodně štěstí a všechno nejlepší od escape hry.
Ovládací prvky: Mouse Interaction.
Hrát hru v: Malá obrazovka - Velkoplošná obrazovka - Hrát hru na celou obrazovku

 

Nové hry
Úžasné Escape je flash hra, která si můžete vychutnat hraní online zdarma. Navzdory této Ohromný únik je zajímavý bod a klepněte na typ nový prostor uniknout hra vyvinutá společností ENA hry zdarma můžete najít nové hratelné hry každý den. Pokud jste si tento game, podobné hry můžete hrát na Úžasné Escape na Gamelola.com. Vložte vaše oblíbené hry: Přidejte že vaše oblíbené hry na vaše stránky blogu nebo Facebook a může hrát na svém vlastním webu!
Další hry