Útěk z domu strýce (Escape From Uncle House)

Hrál: 161 Krát
Please login or register to add this game to favorite.
Sdílet se svými přáteli
Útěk z domu strýce: Útěk z domu strýce je zajímavý bod a klepněte na typ nový prostor uniknout hra vyvinutá společností ENA hry zdarma. Předpokládám, že situaci, že jste šel do domu strýce. Když jsi tak unavený, usnul jsi i po 10 ráno. Jak váš strýc měl nějakou důležitou práci venku, odešel z domu zamykat vás uvnitř. Později jste volali na číslo řádku půdy, že váš strýc nehody a přiznal v nemocnici. Teď je to vaše povinnost najít klíč k otevření dveří co nejdříve. K tomu může dojít pouze v případě, že máte chuť a odhodlání k ní. Jak jste osoba dobré řešení problémů přírody, je si jistý, že se vám podaří najít potřebné objekty a řešení puzzle. Máte větší vzrušení a zábavy hrát escape hry denně. Hodně štěstí a všechno nejlepší od escape hry.
Ovládací prvky: Mouse Interaction.
Hrát hru v: Malá obrazovka - Velkoplošná obrazovka - Hrát hru na celou obrazovku

 

Nové hry
Útěk z domu strýce je flash hra, která si můžete vychutnat hraní online zdarma. Navzdory této Útěk z domu strýce je zajímavý bod a klepněte na typ nový prostor uniknout hra vyvinutá společností ENA hry zdarma můžete najít nové hratelné hry každý den. Pokud jste si tento game, podobné hry můžete hrát na Útěk z domu strýce na Gamelola.com. Vložte vaše oblíbené hry: Přidejte že vaše oblíbené hry na vaše stránky blogu nebo Facebook a může hrát na svém vlastním webu!
Další hry