Ena novoroční dárek (Ena My New Year Gift)

Hrál: 144 Krát
Please login or register to add this game to favorite.
Sdílet se svými přáteli
Ena novoroční dárek: Můj novoroční dárek je zajímavý bod a klepněte na typ nová hra vyvinutá ENA hry zdarma. Předpokládám, že za situace, že tvůj táta koupil novoroční dárek pro vás. Jak chtěl dát jako dárek nový rok pro vás na nový rok Eve, on ji skrýt uvnitř domu. Den před nový rok, dostal naléhavý hovor mu zprávu ve své ústředí, který je v zahraničí. Takže byl ve spěchu a cestování v letu, zapomněl dát dar pro vás. Jak jste věděl, že dar je skryta uvnitř domu. Je to vaše povinnost najít u příležitosti nového roku. Jako hráč je třeba co nejdříve najít váš novoroční dárek. To by mohlo být možné dosáhnout pouze tím, že vaše obětavost a odhodlání. Je to vaše povinnost najít všechny potřebné předměty a řešit hádanky, najít dar. Máte větší vzrušení a zábavy hrát escape hry denně. Hodně štěstí a všechno nejlepší od escape hry.
Ovládací prvky: Mouse Interaction.
Hrát hru v: Malá obrazovka - Velkoplošná obrazovka - Hrát hru na celou obrazovku

 

Nové hry
Ena novoroční dárek je flash hra, která si můžete vychutnat hraní online zdarma. Navzdory této Můj novoroční dárek je zajímavý bod a klepněte na typ nová hra vyvinutá ENA hry zdarma můžete najít nové hratelné hry každý den. Pokud jste si tento game, podobné hry můžete hrát na Ena novoroční dárek na Gamelola.com. Vložte vaše oblíbené hry: Přidejte že vaše oblíbené hry na vaše stránky blogu nebo Facebook a může hrát na svém vlastním webu!
Další hry